• F13/14 har haft en händelserik säsong!

    F13/14 har haft en mycket händelserik säsong, präglad av ett fortsatt framgångsrikt samarbete med @sando_ibk. Säsongen inleddes under hösten med spel i spelformen 4 mot 4, för att efter årsskiftet ta steget upp till 5 mot 5 och fullt seriespel. Laget deltog även i sin första “riktiga” cup, Göteborg Floorball Festival. Trots en tuff inledning kämpade tjejerna starkt och tog sig till en tredjeplats i gruppen, vilket räckte till en semifinalplats i B-slutspelet. Semifinalen vanns efter en spännande och välspelad match mot Pixbo. I finalen blev det tyvärr förlust mot Backadalen, men laget är väl värda sitt silver efter en intensiv, rolig och lärorik helg fylld av nya erfarenheter. Särö Seahawks 1 jun 0kommentarer
  • F16/18 har haft en härlig säsong!

    Vilken härlig säsong F17/18 har haft tillsammans! Under året har truppen vuxit med några nya spelare som snabbt blivit en naturlig del av laget. Med mycket glädje och kämparanda har tjejerna utvecklats stort, både på och utanför planen. Vi har deltagit i fyra sammandrag samt spelat den uppskattade Våffelcupen. Laget har i varje match visat prov på fantastisk kämpaglöd och sammarbete. Våra tjejer är bra på prata med varandra på plan och deras vilja och energi har lett till att vi ofta fått avsluta på topp. Stort tack till alla barn för en härlig säsong och till föräldrarna för engagemang, stöd och närvaro. Nu ser vi fram emot lite vila – och längtar redan efter att dra i gång igen till hösten! Särö Seahawks 30 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter