Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Särö Seahawks IBK
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Särö Seahawks IBK.
Särö Seahawks
Följ oss för uppdateringar
F09-12 inledde säsongen med att återvända till Vänerns Pärla Cup i Mariestad – en fantastisk
helg fylld av både träningsläger och cupspel, där nästan hela laget var samlat. Det blev en
rolig och värdefull start på året, både på och utanför planen.
Under hösten spelade vi i Röd 2 där vi blandade vinster med förluster och fortsatte
att bygga vårt spel tillsammans. Under våren blev vi uppflyttade till Röd 1 och ställdes mot
betydligt tuffare motstånd. Trots det har tjejerna kämpat starkt, utvecklats mycket och visat
stor vilja – och vi lyckades dessutom ta hem en seger även där.
Vi deltog också i MUC i år, där vi spelade flera jämna och spännande matcher med både
vinst, oavgjort resultat och förluster. Under helgens Prison Island-utmaning fick tränarlaget
dessutom se sig besegrat av majoriteten av spelarlagen – något som gav tränarstaben ett
smärtsamt kvitto på spelarnas samarbetsförmåga
I ett lag handlar framgång inte bara om mål och vinster, utan om inställning, ansvar och
viljan att hela tiden bli bättre – både som spelare och som lagkamrat.
| Dam Motion Avslutning med laget | 14 jun, 19:00 |
| P17 Sommarläger | 10 aug |
| P17 Träning | 4 sep, 18:00 |
| Prel. fotografering | 10 okt |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera